Hvad er status på regionens arbejde med FN’s verdensmål?

I projektet ”Visualisering af FN’s verdensmål” er der udviklet et interaktivt værktøj, som formidler regionens arbejde med FN's verdensmål i forbindelse med den regionale udviklingsstrategi, Fremtidens Syddanmark. Her kan du finde interessante nøgletal om regionen for lige netop den del af regionen eller dens befolkning, som du vil se tal for.

Se værktøjet herunder

Nedenfor finder du værktøjet, hvor du kan klikke dig ind til data via FN's verdensmål eller delstrategierne i udviklingsstrategien, Fremtidens Syddanmark.

Data kan tage op til 1 minut at indlæse.
Man kan ikke navigere via returpilen. I stedet skal knapperne i værktøjets øverste venstre hjørne anvendes.
Det er ikke muligt at eksportere graferne, så vi anbefaler at tage et skærmprint/screenshot.

Hvis du har input eller kommentarer til, hvordan vi kan forbedre brugervenligheden af værktøjet, hører vi meget gerne fra dig. Du kan kontakte chefkonsulent Bo Hanfgarn Eriksen på mail bhe@rsyd.dk

Yderligere information om værktøjet

Vi har afholdt et webinar om værktøjet. Slides fra dette webinar kan findes ved at trykke her

Hvis du har spørgsmål til værktøjet, kan du kontakte